sâmbătă, 1 mai 2010

SWEET STORY: Capitolul 11-Prima noapte

BPOV

Cum era de asteptat, m-am trezit cu o durere de cap groaznica, era ca si cum aveam mii si mii de ace infinte in cap. Migrena era insuportabila. Ca si cum asta nu era de ajuns, aveam o stare de greata, iar trupul mi-l simteam amortit. La dracu, Alice, ai avut o idee grozava, ce a fost in capul tau? Cand voi avea puterea necesara, iti promit ca te voi strange de gat. Imi aminteam vag intamplarile de aseara, nelipsita partida de shopping chinuitoare a lui Alice de cateva ore bune, drumul cu fetele pana la mine acasa unde le-am pus la curent cu noua mea relatie, si paharele de gin baute acolo de nervi de mine, in ciuda privirilor disperate ale lui Rosalie. Ufff... Ooo...nu... Dumnezeule, nu pot sa cred...ce am facut aseara cu....?

-Neatza Bella, mi se adresa Edward, vazand ca am deschis ochii, cu un zambet pana la urechi, si cu niste ochi jucausi in cap. Ooo...nu... ce am facut?... Am creat un monstru...m-am apostrofat mental. Am simtit cum obrajii mi s-au inrosit instantaneu, devenind aproape fierbinti. Imi era rusine sa ma uit in ochii lui, si nu pentru ceea ce facusem, ci mai exact pentru ceea ce i-am spus. Adica, normal ca il consideram un barbat extraordinar de sexy, atragator, dar sa spunem ca preferam sa-mi tin anumite ganduri pentru mine. Ma puteti invinui? Imi era de ajuns, ca imi pierdeam mintile in preajma lui si ca inima imi bubuia in piept de fiecare data cand ma atingea, iar el stia deja efectele pe care le avea asupra mea.



-Buna, Edward, i-am raspuns incercand sa-i evit pe cat posibil privirea.

-Uuuufff, iubire, nu te ascunde de mine te rog, cum te simti ? intreba el, in timp ce se scula din pat, si lua de pe biroul lui, un pahar de apa si doua pastile, pregatite se pare dinainte.

-Groaznic, m-am plans, luand din mana lui medicamentele, provocandu-i un hohot de ras, care din pacate era mult prea zgomotos pentru urechile mele.

Observand, cred, expresia mea chinuita, se opri si veni langa mine in pat, tragandu-ma dragastos la pieptul lui.

-Nu-i nimic, cu pastilele astea si cu un pic de mancare mai incolo, in cateva ore o sa iti treaca iti promit.

Pentru cateva minute, nici unul dintre noi nu mai spuse nimic, se aseza o tacere placuta, neapasatoare, ne bucuram fiecare de prezenta celuilalt.

-Extraordinar de sexy, nu? intrerupse tacerea cu un chicot. Sa incep sa fug de tine, cumva? Mai bine zis, simti nevoia sa sari practic pe mine ? Acum ? Nu stiam, dar totusi imi place ideea sa stii, incepu sa rada usor, sarutandu-ma pe crestetul capului.

-Edward, te rog, m-am plans rosind instantaneu...

-Shht... Bella, iubito, niciodata sa nu iti fie rusine cu mine te rog, vreau din suflet sa imi spui ce iti place sau mai ales ce nu iti place la mine, la relatia noastra, intelegi? Spune-mi intotdeauna ce vrei de la mine, cearta-ma daca simti nevoia, dar nu vreau sa existe secrete intre noi… ok? spuse el vorbind acum aproape in soapta. Acum, in alta ordine de idei, continua schimbandu-si tonul intr-unul serios, vorbind foarte rar, ma gandeam daca... - se opri, cautandu-si parca cuvintele potrivite. Ce ai spune daca am pleca astazi, mai spre seara, la cabana parintilor mei, din imprejurimile Forks-ului? Am putea petrece un week-end linistit, departe de civilizatie, numai noi doi, ce parere ai? termina el, vorbind rar, pentru a fi sigur ca procesez intreg volumul de informatii primit. Am inmarmurit. Nu puteam sa ii refuz asa ceva, era tot ceea ce imi doream acum, de fapt ceea ce stiu sigur ca ne doream amadoi. In sfarsit, era un prilej sa fim singuri...

***



Drumul pana la cabana a fost mai scurt decat credeam. Cu o viteza normala, pe un drum serpuitor, avand de o parte si de alta numai padure, in aproximativ trei ore am ajuns. Era aproape seara. Nu era prima data cand veneam aici, vagi amintiri incepand sa se tese incet in mintea mea. Am venit o singura data aici, in copilarie, cand aveam aproximativ 10 ani. Am venit impreuna cu Charlie, cu Rennee, intr-una din putinele sale vizite in Forks si cu toti membrii familiei Cullen, si am petrecut un week-end mai mult decat placut aici, in mijlocul naturii. Fiind copil atunci, nu am avut puterea sa admir si sa apreciez peisajul la adevarata lui valoare. Acum insa, il vedeam ca pe un rai, un rai demult uitat, atat de frumos incat eram tentata sa cred ca totul este doar o amagitoare plasmuire a imaginatiei mele. Padurea era superba, linistita, de un verde care iti lua ochii, dadea viata unui taram parca necunoscut, de neintrecut in frumusete si perfectiune. Drumul a fost tacut, amandoi fiind absorbiti de peisaj, astfel incat nici nu mi-am dat seama cand s-a oprit motorul, Edward fiind deja in dreptul portierei din partea mea, deschizand-o. Eram fermecata.

-Iti place? intreba el, cu un zambet strengar, luandu-mi mana ferm intr-a lui, inchizand usa masinii dupa mine.

-Nu am cuvinte... am ingaimat eu, mutandu-mi privirea la casa care acum era vizibila. Nu se schimbase deloc, desi acum o vedeam, ciudat poate, mult mai mare decat mi-o aminteam.



In cateva secunde am intrat in cabana, urmandu-l indeaproape pe Edward. Scosese din portbagaj cateva sacose, si le purta pana la intrarea principala.

-Ai facut cumparaturi? am intrebat curioasa ca de obicei.

-Doar cateva, nu vreau ca iubita mea sa sufere de foame in week-end-ul asta in care planuiesc sa o tin prizoniera, raspunse cu un zambet increzut.

-Daa? Ai de gand sa ma tii prizoniera? Te-ai gandit ca poate ideea ta imi surade mai mult decat iti poti inchipui? am continuat eu cu o voce inocenta, fixandu-l seducator cu privirea. La auzul ei, Edward se pierdu pentru cateva secunde, privindu-ma intens, mai mult decat era necesar, fiind pe cale sa scape cele 2sacose pe care le avea in mana. Oouupss... Eu nu am facut nimic...

-Ce-ar fi sa ma ajuti sa duc astea in casa? Ma tem ca daca mai stau mult aici cu tine nu raspund de faptele mele... viitoare.

-Sigur, cum sa nu ? am continuat si m-am apropiat incet de el, nescapandu-l din vedere. I-am luat o sacosa din mana, nu inainte de a-i sopti usor in ureche: Ce nu fac eu pentru soarele meu? Pot sa jur ca i-am simtit respiratia devenind mai grea, si multumita de asta, am trecut pe langa el, frecandu-ma practic de partea stanga a corpului lui, dupa care m-am indreptat spre usa de la intrare cu pasi mici, senzuali, punandu-mi soldurile in actiune, si simtintu-i privirea arzatoare atintita asupra mea. Nu stiam de ce faceam asta, dar in preajma lui Edward ma simteam frumoasa, speciala, ma facea sa ma simt dorita, iubita, asa cum nu credeam vreodata ca este posibil. Cu el nu ma mai simteam insignifianta, banala, el imi insufla increderea de care aveam nevoie, imi doream sa fiu tot ceea ce el isi doreste, ba chiar mai mult.

Casuta nu se schimbase deloc si desi trecuse mult timp de cand cineva fusese aici, arata mai bine ca niciodata, ciudat de curata. Era calda si primitoare, la parter fiind bucataria, o camera principala, si o alta camera mai mare unde era un semineu. Sus, la etaj, se aflau 2dormitoare si o baie. Era perfect pentru... Uuufff! Bella, stapaneste-te... O soapta atat de dulce foarte aproape de urechea mea, ma scoase din visare facandu-ma sa tremur usor :

-Ce-ar fi sa te faci comoda, cat timp eu aprind focul? M-am gandit ca ar fi frumos sa petrecem seara asta... in fata semineului. Te astept aici.

-S..sigur, am continuat incercand sa alung tremurul din voce. Gandul ca in sfarsit eram singura cu Edward, la cativa zeci de km departare de casa, in padure, ma facea sa o iau razna. Eram in sfarsit singuri... Si atunci de ce eram atat de agitata? Poate pentru ca simteam in adancul sufletului ca noaptea asta va fi de neuitat? Cine stie? In secunda urmatoare, am luat sacosa cu haine pregatita de Alice si am urcat scarile in graba pana am ajuns in primul dormitor. Inima imi bubuia in piept agitata, respiratia incepuse sa se schimbe si ea. Aveam nevoie de un dus de relaxare. M-am indreptat hotarata spre baie, si am intrat sub dus, lasandu-ma prada senzatiilor. Am terminat mai repede decat de obicei, nerabdarea mea de a fi din nou in preajma lui Edward, castigand vizibil. M-am dat cu lotiune de corp si dupa cu acelasi parfum frantuzesc care facuse o victima sigura in noaptea in care am fost cu totii in club. Am intrat inapoi in dormitor, nestiind cu ce sa ma imbrac, dar am optat intr-un final pentru o rochita lila, simpla, draguta, comoda, vaporoasa, scurtuta tip tricou. Poate nu era cea mai potrivita costumatie, dar vroiam sa par cat mai dezinvolta. Inspirand hotarat, si incercand sa-mi adun cat mai mult curaj, m-am indreptat incet spre parter, unde ma astepta cu siguranta iubirea vietii mele. Am coborat scarile, si am fost atrasa de o calda lumina ce venea din camera cu semineul. Am inaintat hotarata intr-acolo, numai ca sa ma opresc in prag, uluita de ceea ce vedeam. Visam cu siguranta...

Camera era umpluta pana la refuz de lumanari parfumate de diferite culori, pe cele doua masute vechi de lemn din camera se aflau vaze umplute pana la refuz de trandafiri albi, galbeni, roz, de toti numai rosii nu, iar asa cum promisese, focul era aprins in semineu, creand o atmosfera de basm. In surdina se auzea o melodie foarte draga mie, iar cateva din versurile cantecului imi rasunau clar in minte, marcand tacerea din incapere. Cantecul oglindea practic povestea noastra de iubire, a mea si a lui Edward, prieteni din copilarie indragostiti acum unul de altul...

Remember when, we never needed each other
The best of friends like
Sister and Brother
We understood, we'd never be,
Alone


Those days are gone, now I want you so much
The night is long and I need your touch
Don't know what to say
Never meant to feel this way
Don't wanna be
Alone tonight

Chorus:
What can I do, to make you mine
Falling so hard so fast this time
WHAT DID I SAY, WHAT DID YOU DO?
HOW DID I FALL IN LOVE WITH YOU?
………………………………………………………………………………………………
EVERYTHING’S CHANGED, WE NEVER KNEW
HOW DID I FALL IN LOVE WITH YOU?

(BACKSTREET BOYS-HOW DID I FALL IN LOVE WITH YOU)

Am ascultat melodia in continuare pana la sfarsit; simteam cum mi se formau incet lacrimi in coltul ochilor de emotie. Era prea mult pentru mine. Eram prea fericita, ma simteam prea norocoasa... Dar totusi din toata aceasta beatitudine, lipsea cineva esential, acel cineva care facuse toate astea pentru mine...

-Iti place? am auzit vocea lui din spatele meu, gadilindu-mi gatul, pentru ca in secunda urmatoare sa-mi intinda un trandafir rosu, pe care l-am acceptat imediat. Eram coplesita de emotii, si oricat am incercat, nu am reusit sa scot nici un cuvant in raspuns. Luand probabil tacerea mea ca pe un raspuns afirmativ, vocea lui a continuat sa domine atmosfera incredibila din camera cu pricina, fiind inca in spatele meu, facandu-ma sa uit de toate.



-Nu stiam ce flori iti plac, dar am optat totusi pentru trandafiri de mai multe culori, pe cel rosu lasandu-l la urma. Vrei sa stii de ce ? intreba el, apucandu-ma de talie, intorcandu-ma spre el si fixandu-ma intr-un final cu o privire meditativa. Crezi sau nu, toti au o semnificatie pentru mine. Trandafirii albi, ilustreaza imaginea ta in ochii mei : puritate, un inger pur, care face acum parte din viata mea, chiar daca nu merit asta; trandafirii galbeni ma fac sa ma gandesc la copilaria noastra, vesela si fara griji, pe care am petrecut-o tot impreuna. Trandafirii rozi imi aduc aminte de nelipsita roseata a obrajilor tai, care ma innebuneste, roseata de care m-am indragostit si de care nu m-as putea satura niciodata, iar trandafirii rosii, ei bine, ei exprima iubirea care o port pentru tine si care ne-a legat sufletele amandurora pentru totdeauna, iubirea noastra. TE IUBESC BELLA, TE IUBESC MAI MULT DECAT ORICE PE LUMEA ASTA, termina el redevenind serios. Un suspin mi-a iesit din gat, iar lacrimile pe care le tinusem in frau pana atunci, au cedat. Cum se putea altfel ?

Mi-a sters duios o parte din lacrimi, dupa care m-a imbratisat, aplecandu-se usor sa ma sarute. Si-a apasat gura usor peste a mea, luand rapid controlul, conducand sarutul, punandu-si mainile pe spatele meu, in incercarea de a ma lipi de el. Dupa ce am ramas fara aer, mi-am ridicat privirea, uitandu-ma in ochii lui. Citeam numai iubire, iubirea lui pentru mine. Totul era clar. Cuvintele erau de prisos, ne intelegeam numai din priviri, stiam amandoi ce vroiam, AVEAM NEVOIE UNUL DE ALTUL, AICI SI ACUM.



Mai sigura pe mine decat niciodata, i-am luat mana usor, conducandu-l pana in fata semineului. A coborat in genunchi in fata mea, facandu-mi semn din priviri sa il urmez. N-am ezitat, iar in secunda urmatoare m-a prins usor de talie, tragandu-ma mai aproape de el. Era de vis, amandoi imbratisati, in fata semineului, langa focul care desena umbre jucause pe trupurile noastre.

-Bella, te iubesc atat de mult, spuse el, uitandu-se la mine. Esti... sigura de asta ? Putem astepta...

-Shhtt, Edward, sunt mai sigura ca niciodata, vreau sa fiu a ta in noaptea asta. Am visat la clipa asta de foarte mult timp, te iubesc...

Acestea fiind spuse, ma saruta incet, intinzandu-ma pe covorul moale de lana, venind usor deasupra mea. Sarutul deveni din ce in ce mai pasional, mainile lui mangaindu-mi incet dar sigur, partile corpului, de la umeri, pana la picioare, intorcandu-se apoi la soldurile mele, tragandu-mi-le inspre el. M-am lasat prada senzatiilor, cum puteam face altfel, scotand un geamat atunci cand i-am simtit masculinitatea apasata asupra mea. Si-a mutat sarutarile in dreptul gatului meu, lingand, tragand usor cu limba mici bucatele de piele, trimitandu-mi fiori de placere in tot corpul si facandu-ma sa vreau mai mult, mult mai mult. Il doream, cum niciodata nu am mai dorit pe nimeni. Am profitat de libertatea mainilor mele, si le-am tras din parul lui, pentru a-l ajuta sa-si dea tricoul jos. A revenit la buzele mele, apasandu-le ferm; l-am acceptat fara ezitare, punandu-mi mainile dupa gatul lui, tragandu-l si mai aproape, nu mai vroiam sa-i dau drumul. Imi dezmierda in continuare trupul, ridicandu-mi rochia mai sus, tot mai sus, ajungand la materialul bikinilor mei ; eram innebunita, inima mea mai avea un pic si exploda. Dintr-o miscare, mi-am dat rochia jos cu ajutorul lui, aruncand-o langa tricoul lui. Se opri, uitandu-se naucit la mine, cum stateam sub corpul lui, goala, infierbantata, vazandu-l numai pe el.

-Bella, esti atat de frumoasa, nu pot sa cred ca esti a mea, numai a mea...

Nu mai aveam putere sa spun nimic, m-am lasat prada senzatiilor extraordinare; a inceput sa ma sarute din nou, sa-mi mangaie patimas trupul gol, ducandu-ma incet-incet pe culmile extazului. Era mai mult decat un vis. In cateva secunde, el si-a dat jos restul hainelor, bikinii mei fiind ultima piesa de vestimentatie aruncata la pamant, langa celelalte haine. L-am admirat in tacere, incercand sa-i memorez fiecare trasatura a corpului sau perfect, nu vroiam sa pierd nimic. La atingerea trupurilor noastre goale, am inceput sa tremur involuntar, era prea mult, simteam cum fiecare fibra a corpului meu devine tot mai excitata. Pielea lui delicios de fierbinte cu o textura un pic mai dura, masculina, iar pielea mea, fina, senzuala la atingere, se completau perfect, dand dovada de o chimie extraordinara. Nu a trecut mult, pana ce l-am simtit in intregime, durerea de la inceput destul de suparatoare, fiind insa imediat urmata de placere, atunci cand Edward imi mangaia in continuu sanii, soldurile, spatele, in timp ce ma saruta cu pasiune, incercand vizibil sa ma distraga, sa nu mai simt durerea de la inceput si reusea de minune. Am inceput usor sa ne formam propriul nostru ritm, actul devenind mult mai intens, acomodandu-ma astfel si mai mult cu el, din punct de vedere fizic. Vrand parca mai mult, mi-am strans mainile in jurul gatului lui, cerandu-i saruturile, iar el imi ridica picioarele, incolacindu-le in jurul soldurilor lui, actul devenind si mai intens decat era deja. Tumultul de senzatii a devenit si mai puternic, amandoi pierzandu-ne in ritmul actului, si atingand intr-un final impreuna culmile pasiunii izvorate din noi.

Nauciti, epuizati de dorinta, am stat imbratisati mult timp dupa ce am terminat. Ne simteam prea bine, iar orice despartire a trupurilor noastre ar fi fost dureroasa. Edward ma strangea in brate, sarutandu-ma acum usor, in mod repetat, pe buze, pe nas, pe ochi, pe par, pe gat, alintandu-ma din cale afara si facandu-ma sa chicotesc necontrolat. Intr-un final, s-a ridicat, si m-a luat in brate, ducandu-ma cu grija pana in camera, unde m-a asezat pe pat, si am reusit sa adorm fericita la pieptul lui, oboseala coplesindu-ne pe amandoi.

Am avut dreptate, noaptea asta a fost o noapte de neuitat. Am facut dragoste cu Edward pentru prima data, daruindu-ma lui cu trup si suflet si a fost nemaipomenit. Mi-a aratat ce inseamna sa iubesti cu adevarat pe cineva, facand dragoste cu mine, incet, atent, avand grija de mine la orice pas si il iubeam si mai mult pentru asta. Am fost a lui, asa cum si el a fost al meu, legatura dintre noi devenind astfel si mai puternica decat era deja, indestructibila.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu