sâmbătă, 1 mai 2010

SWEET STORY: Capitolul 9-La plaja

BPOV



M-am trezit usor, dar mai mult decat placut, cand am simtit niste buze pline, ferm apasate peste ale mele. Visam? Am deschis temator ochii, dar orice urma de indoiala mi s-a sters intr-o clipa, cand am vazut chipul soarelui meu, motivul intregii mele existente, aplecat peste al meu chip, cu o privire care ma facea sa ma simt cea mai norocoasa fata din lume.

-Edward...

-Buna dimineata iubire...

Era divin, era aici langa mine, era al meu. Imi aminteam incet dar sigur de toate evenimentele din seara trecuta: comportamentul meu un pic rautacios, gelozia lui, cearta, si bineinteles mult asteptata impacare... si ce impacare. Dar mai presus de toate astea, era declaratia lui, felul in care si-a pus sufletul pe tava, destainuindu-se intru totul fata de mine. Ma iubea la fel de mult cat il iubeam si eu, atat de mult incat eram in stare sa imi dau si viata pentru el fara ca macar sa clipesc, acum eram sigura de sentimentele lui. Ce puteam sa imi doresc mai mult? Nu am uitat nici cum a decurs seara dupa toate astea. Cum era de asteptat, am devenit atractia principala a celorlalti, nefiind iertati deloc de comentarii, glume si bineinteles tachinari, nelipsitele tachinari din partea lui Emmett, dar eram oarecum pregatiti psihic pentru asaltul celorlalti asupra noastra. Cand am ajuns acasa, am fugit amandoi in camera lui Edward, pentru a avea parte de un pic de intimitate. A fost de vis. Toata noaptea, ne-am sarutat, imbratisat, mangaiat, ca si cum asta ar fi fost ultima noapte petrecuta impreuna. Era ca si cum ne luam revansa, in numele sentimentelor care au fost mult prea mult ascunse de amandoi, recuperam timpul pierdut. Ne-am bucurat unul de altul, de apropierea tot mai intensa si necesara a trupurilor noastre, dar si a sufletelor noastre care acum parca formau un intreg. Nu ne saturam unul de altul, cerand parca tot mai mult de la celalalt, o dulce si delicioasa dependenta a fiintelor noastre. Tanjeam pana la obsesie dupa el, asa cum si el arata asta neincetat. Suflete pereche? Exista asa ceva? Poate ca da... desi eu nu obisnuiam sa cred in astfel de lucruri. Dar aici, acum, in prezent, toate gandurile si conceptiile mele din trecut pareau istorie, iar el, prin simpla lui prezenta, facand acum parte din viata mea, scria o alta istorie, istoria noastra.

-Ti-am spus cat de mult de iubesc? i-am soptit, uitandu-ma pierduta in ochii lui verzi ca de smarald.

-Aaaa... de fapt... a trecut ceva timp... stii ? cam prea mult... a raspuns ironic cu o voce amuzata, punandu-si mana pe frunte ca si cum ar fi meditat la o problema existentiala...

-Glumetule... l-am batut usor peste umar... provocandu-i un hohot de ras... Ma iei peste picior... Nu e corect.

-Bella, raspunse cu o privire ce emana sinceritate pura, tu esti viata mea acum, te iubesc mai mult decat propria-mi viata, tu esti raza mea de soare ce imi lumineaza existenta, si oricate cuvinte frumoase as putea spune... un lucru e clar... nu pot cu nici un chip sa exprime dragostea mea pentru tine, nu au puterea sa faca asta...te iubesc, continua el, redevenind teribil de serios.

-Iar tu esti soarele meu, stiai?

-Nu stiam, dar sunt mai mult decat bucuros ca simti asta pemtru mine. E mai mult decat am visat vreodata, a spus dupa care s-a aplecat si a inceput sa ma sarute. Mi-a fost atat de dor de savoarea buzelor tale, incat nu am mai avut rabdare, a continuat. Imi pare rau ca te-am trezit, am fost un egoist, dar erai atat de frumoasa, chiar si in somn.

-Glumesti ? A fost cea mai frumoasa trezire din viata mea... Nu m-as supara, daca m-ai trezi asa in fiecare dimineata, i-am raspuns fara nici o urma de indoiala in glas.

La aceste vorbe, ochii lui s-au luminat, afisand un adorabil zambet strengar, care imi facea ritmul inimii sa ia razna, dupa care ma saruta din nou, mainile lui tragandu-ma cat mai aproape de el. Numai la atingerea lui simteam un soc electric care imi strabatu intregul corp. I-am atins pieptul in timpul sarutului, fiind absorbita de muschii lui usor formati, care imi gadilau palmele la atingere, el plimbandu-si mainile incet, dar ferm pe partile corpului meu. Cand am ramas amandoi fara aer, a continuat sa imi sarute gatul, mana lui stanga ajungand sa mangaie incet piciorul meu, dupa care il prinse, il ridica si il incolaci in jurul soldului lui, el fiind bineinteles de acum deasupra mea. Dumnezeule, de fiecare data era mai bine si mai bine cu el, iar eu nu ii puteam rezista, si nici nu vroiam asta. Cu el uitam de fiecare data, ce faceam, unde faceam, ma pierdeam complet, nu mai gandeam limpede, si toate astea pentru ca era mult mai mult decat o atractie fizica, pur sexuala, era iubire, dragoste, sentimente care faceau ca totul sa fie mult mai intens, mai puternic. Inainte ca lucrurile sa ia o intorsatura, pe care sincer nu aveam de gand sa o evit, am fost opriti amandoi de trei batai in usa.

-Neatza, copii... Sunteti intr-o pozitie decenta ? Pot intra? striga Alice entuziasmata ca de obicei, din spatele usii... Da, eram intr-o pozitie mai mult decat decenta, el fiind deasupra mea. La dracu! In secunda urmatoare, Edward s-a dat de pe mine, indreptandu-si tricoul, iar eu m-am acoperit cu patura. Nu eram dezbracata dar vroiam sa-i creez lui Alice impresia ca nu faceam nimic altceva decat sa dormim. Da, sigur... Somn de genul asta, sa tot vrei.

-Intra, Alice, raspunse Edward, intr-un final cu un oftat, dupa ce se asigura ca eram ok, amandoi.
-Neatza, neatza, cum ati dormit? Eu nu am auzit nici un zgomot, chicoti ea, uitandu-se cu ochii mari la noi, parca am fi fost niste modele didactice de la anatomie. Asta ne mai lipsea ! Am rosit instantaneu.. Spiridus nebun. Edward o fixa cu o privire uracioasa, vizibil deranjat.

-Ok, ok, am inteles, va las in pace deocamdata. Aveti ceva planuri pentru azi?

-De fapt... eu ma gandeam... sa... continua Edward...

-Nu aveti nici un plan... Ce bine !!! Perfect... Sa va spun ideea mea... am izbucnit intr-un hohot de ras la privirea incurcata a lui Edward. Era clar, avea o sora nebuna. Cand avea ceva in cap, nu o puteai refuza cu nici un chip.

-Ma gandeam sa mergem la plaja in LaPush, dupa care vreau sa petrecem o seara intre fete, termina uitandu-se sugestiv la mine, cu o privire care spunea clar ca nu admite obiectii. Asta insemna cu siguranta, ca Alice vroia sa ma tortureze in liniste mai tarziu, si sa fiu nevoita sa-i dau detalii despre mine si Edward, mai exact despre relatia noastra. Great ! Este o zi mai mult decat potrivita pentru asta si trebuie sa profitam, termina ea. DECI ?

DECI... iata cum la insistentele lui Alice, am ajuns si la plaja. De parca era posibil sa ii pot refuza ceva. Adio intimitate cu Edward, adio oricarei sperante de a petrece si mai mult timp cu el... SINGURI...

Cu toate astea, trebuia sa recunosc ca nici ideea prietenei mele nu era deloc una rea. Astazi, spre deosebire de majoritatea timpului ploios din Forks, soarele iesise la iveala, razele sale incalzind considerabil micul orasel. Am plecat toti cu Jeep-ul lui Emmett, iar in mai putin de jumatate de ora am ajuns in LaPush.

Cum era de asteptat, plaja era mai mult decat aglomerata si ne-am intalnit aici cu fosti colegi de liceu; Jessica, Mike, Angela, Eric si nu in cele din urma Jacob Black. La vederea celui din urma insa, am inghetat. Brunet, cu niste ochi caprui, simpatic, serios, charismatic, Jake era, presupun, visul oricarei fete in ceea ce priveste barbatul ideal, dar nu si al meu. Dupa plecarea lui Edward, acesta a ocupat pentru urmatorii ani, asa-zisul titlu de cel mai popular baiat al scolii. Daca in anii trecuti idolul fetelor din liceu, era Edward cu parul lui aramiu, inalt cu ochii verzi, acum gusturile fetelor se schimbasera radical in favoarea lui Jacob. Ce ironie, avand in vedere ca cei doi nu s-au agreat niciodata, din motive ce imi raman in continuare necunoscute. Desi fetele se tineau scai de el, ei bine, el isi manifesta interesul pentru o fata total neobisnuita: poate nu va vine sa credeti, dar acea fata eram chiar eu. Dupa plecarea lui Edward, a facut tot posibilul sa ma cucereasca, sa ma convinga sa incep o relatie cu el, dar nu l-am putut accepta niciodata mai mult decat ca un simplu prieten, pentru faptul ca inima mea apartinea deja altcuiva. La balul de absolvire a liceului, la insistentele lui Alice, am acceptat insa invitatia lui Jake, si am venit ca o pereche, dar acum sincer regretam asta, pentru ca viata mea se schimbase acum radical, iar el inca mai spera ca in viitor sa fim impreuna. Astfel, cel mai mult imi parea rau de faptul ca voi fi probabil nevoita sa dau explicatii in stanga si in dreapta mai repede decat ma asteptam.



Salutandu-i din mers pe ceilalti, ne-am gasit o portiune de plaja mai curata, si am inceput incet sa ne dezbracam. Alice imi imprumutase un costum de baie din culoare alba cu motive florale mai decent decat ma asteptam, Alice optase pentru un costum de culoare galbena, ce ii venea ca turnat, iar Rosalie pentru unul de culoare rosie, fiind mai sexy ca niciodata. La vederea noastra, am simtit jumatate din privirile baietilor de pe plaja atintite asupra noastra, dar am incercat sa ignor pe cat posibil si sa ma distrez. Baietii au plecat imediat in apa, iar noi am ales sa ramanem la mal, pentru a ne bucura de caldura soarelui.

-Suntem cele mai norocoase fete in viata... stiati asta? spuse Rosalie, privindu-si cu adoratie logodnicul.

-Cu siguranta, incheie Alice, dar eu ma uitam la Edward, fiind cu gandurile departe. In lumina soarelui, la bustul gol era dureros de atragator; avea pielea mai alba de obicei, sclipea un pic in lumina soarelui, picurii de apa ai marii dansand jucaus pe corpul lui. Numai la vederea pieptului lui perfect, simteam respiratia cum mi se oprea in gat.

-Ce ziceti, mergem in apa alaturi de ei? Vreau sa le arat tuturor tipelor care se holbeaza, ca sunt luati de mult, spuse Alice cu un chicot, topaind jucausa prin nisip pana in apa, sarind la gatul lui Jasper. Rosalie o urma indeaproape, si tocmai atunci cand am dat sa merg si eu spre mare, calea mi-a fost taiata de catre... O, nuu... La dracu !

-Buna, Bella, ce faci? Cum se face ca pe zi ce trece esti tot mai frumoasa ?

-Jake, eu...

-Bells, mi-a fost foarte dor de tine, nu te-am mai vazut de cateva saptamani, ce-ai mai facut ?... dar nu am mai apucat sa spun nimic, pentru ca, fara preaviz, ma stranse in brate intr-un mod mult prea intim, in ciuda respingerii mele.

-Jake, da-mi drumul te rog, am spus retragandu-ma din imbratisare... incepusem sa ma panichez... nu vroiam sub nici o forma sa-i dau motive de gelozie soarelui meu...

-Vreo problema, iubire? rasuna din spatele meu, vocea care ma linisti imediat. In aceeasi secunda, veni langa mine, apuncandu-ma hotarat de talie; Jake ramase blocat. La asta nu se asteptase...

-Aaa...nu prea cred... stateam de vorba doar. Bun venit acasa Edward, ce bucurie... raspunse cu un glas foarte taios. Fara sa mai spuna nimic, facuse cale intoarsa, aruncandu-i lui Edward o privire dusmanoasa... Ma durea sa-l vad plecand asa mai mult decat ma deranja faptul ca prin simpla prezenta generasem astfel de reactii la ambii, dar nu aveam nici o alta optiune... nu puteam sa-mi impart inima in doua. Stiam de mult cui ii apartin.

-Am intrerupt ceva? intreba Edward iritat uitandu-se la mine. Sau trebuia sa il las sa te imbratiseze in continuare ? La asta, dispozitia mea s-a schimbat radical, acum eram nervoasa... Chiar nu aveam nevoie de asa ceva, nu si de la Edward. Ce Dumnezeu au toti azi cu mine ?

-Asta ce vrea sa insemne? Stii ce ? Mai bine, lasa-ma in pace. Nu sunt bataia de joc a voastra, mai bine zis o minge care o pasati de la unul la altul, din cauza orgoliilor voastre masculine, ai inteles? am tipat dupa care m-am indreptat spre apa hotarata... Ai de gand sa vii cu mine sau preferi sa faci altceva? Edward, m-a urmat in tacere, luandu-ma de mana, cerandu-si, cred eu, scuze din priviri, si impreuna am pasit in mare.

Acestea fiind spuse, ziua a continuat linistit, fara alte incidente, slava Domnului. Ne-am balacit, ne-am bronzat, si chiar am jucat si un pic de volei, la insistentele celorlalti. Stangace ca de obicei, am alunecat de nenumarate ori, dar pentru asta era nisipul, sau, in cel mai bun caz, bratele protectoare ale iubitului meu. Ce imi puteam dori mai mult, mai ales ca, spre fericirea mea, alesese sa ignore total incidentul de mai devreme, stiind probabil ca ii apartin numai lui, bineinteles, neconditionat si irevocabil.

Se facuse deja dupa-amiaza, cand, spre marea bucurie a lui Alice, trebuia sa petrecem intre fete... Uuuff...pentru mine insa erau doar niste ore in plus fara Edward... Bineinteles, ca nu imi parea neaparat rau ca plecam cu ele, dar pur si simplu tanjeam dupa mult asteptata intimitate cu iubitul, el aratandu-mi acelasi lucru. Nu-i nimic... voi face tot posibilul ca diseara sa ma revansez pentru timpul pierdut. Da... asa voi face... Ce ma astepta acum? Probabil o partida de shopping epuizanta cu Alice si Rosalie si ce altceva? Ei bine, viitorul, de data asta avea cu totul alte planuri pentru noi fetele se pare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu